Just nu söker vi Teknisk support till Halmstad. Det är en central funktion där det kan finnas möjlighet till placering på annan ort.
ARBETSBESKRIVNING
Dina arbetsuppgifter som Teknisk support innebär att på bästa sätt bistå och lösa våra kunders behov, samt stötta vår säljorganisation med tekniska förfrågningar. Din vardag består i att dagligen arbeta med support via telefon och mejl, offertberedning och framtagande av övriga underlag i nära samarbete med produktchefer, inköpsorganisationen och övriga kundservicemedarbetare. Kunden är i centrum och där använder du din förmåga till att skapa relationer för att möta dem och se deras behov. Vi är ett team och jobbar tillsammans som kollegor för att på bästa sätt hjälpa våra kunder.
PERSONLIGA KVALIFIKATIONER
Först och främst trivs du med att möta människor och kan på ett ödmjukt och professionellt sätt få en kund att känna sig sedd och hörd. Du bör ha ett intresse för teknik och det är meriterande om du kan hydraulik eller pneumatik sedan tidigare. Har du bara en vilja att lära och ett bra driv så lär du dig våra produkter. Det är viktigt att du kan uttrycka dig bra i tal och skrift samt att du har ett sinne för ordning och reda.
VI ERBJUDER
Hos oss får du ett självständigt arbete tillsammans med ett härligt team som är på en spännande tillväxtsresa. Vi ger dig en omfattande introduktion och produktutbildning. I utbyte förväntar vi oss ett seriöst engagemang och en helhjärtad satsning från din sida och att vi tillsammans kan bygga vidare på den fantastiska förändringsresa vi som företag har påbörjat.
Dunlop Hiflex arbetar aktivt för att främja mångfald på alla sätt och strävar efter en jämn könsfördelning inom företaget.
Vi tillämpar kollektivavtal med arbetstidsförkortning och friskvårdsbidrag.
Tillträde till tjänsten enligt överenskommelse.
Vi arbetar med löpande urval och ser fram emot din ansökan snarast, dock senast 2023-06-15 till rekrytering@dunlophiflex.se. Vänligen ange ”Teknisk support” som referens på ämnes raden.